Administratieve ondersteuning

Tijdelijk of permanente hulp

Is uw administratieve kracht ziek of met bevallingsverlof of bent u op zoek naar permanente, administratieve ondersteuning? Wij bieden allerhande administratieve hulp aan KMO’s en zelfstandigen, gaande van:

  • Het opmaken en versturen van facturen
  • Het telefonisch contacteren van klanten i.v.m. onbetaalde facturen
  • Het versturen van betalingsherinneringen
  • Het betalen van leveranciers

Wij zorgen ervoor dat al uw betalingen tijdig gebeuren, zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Afhankelijk van de hoeveelheid administratie kan de tijdbesteding variëren van één tot twee dagen per week, tot bijvoorbeeld een halve dag in de maand. Wij kunnen de administratie zowel bij u op locatie als in ons kantoor uitvoeren.

Zie je door het bos de bomen niet meer?

Neem gerust contact op voor meer informatie.

Over AFB Consult

Boekhoudkantoor in Geel op maat van vennootschappen, KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Wij staan u bij in uw boekhouding, belastingen en geven fiscaal, financieel en juridisch advies aan starters en ondernemers. 

Onze expertise

Wij zorgen ervoor dat uw boekhouding tip-top in orde is. U kan van ons duidelijke communicatie verwachten, met heldere rapportages en kwalitatieve feedback over de financiële situatie van uw onderneming. 

Volg ons

Contacteer ons

AFB Consult - Erik Bastiaens
Ossestraat 13, 2440 Geel

Tel: 014 15 15 40

Corporate Site - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.